.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجراي پيچيده‌ شهردار رشت !
نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز...
ماجراي پيچيده‌ شهردار رشت !

در حالي كه محمدرضا خاكسار، روز گذشته با حكم شوراي شهر رشت به سمت شهرداري اين شهر انتخاب شد، چند تن از اعضاي شورا با ابلاغ اين حكم مخالفت كردند.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمدحسن عاقل منش شب گذشته در جلسه شوراي شهر رشت با انتقاد از ابلاغ حكم شهردار رشت توسط تعدادي از اعضاي شورا افزود: در طول 8 سال فعاليت شورا، موردي مشاهده نشده كه حكم شهردار توسط شوراي شهر ابلاغ شود، در حالي كه اين حكم بايد به امضاي وزير كشور برسد.

وي تصريح كرد: اگر چه وزارت كشور تخطي كرد و به جاي 10 روز، پس از گذشت دو ماه اعلام كرد كه شهردار منتخب شورا، صلاحيت شهردار بودن را ندارد، اما پافشاري اعضاي شورا با امضاي 5 نفر به استانداري و هيئت حل اختلاف ارجاع شد.

وي ادامه داد: استانداري اعلام كرد كه پاسخ اين قضيه به آنها مربوط نمي‌شود و بايد در تهران مورد رسيدگي قرار گيرد.

عاقل منش گفت: در نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز گذشته پاسخ ما را بدهد، اما در كمال ناباوري، رئيس شورا حكم شهردار را امضا كرد، در حالي كه مسئولين استاني اين كار را غيرقانوني اعلام كردند.

عضو ديگر شوراي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: رئيس شوراي شهر رشت در شرايطي حكم شهردار را ابلاغ كرد كه 5 نفر از اعضاي شورا در نامه‌اي مخالفت خود را اعلام كرده و از سوي هيئت حل اختلاف هم پاسخي دريافت نكرده بوديم.

موسي ناصح اظهار داشت: تعيين شهردار بدون حضور 5 نفر از اعضاي شورا چه معنايي دارد؟
رئيس شوراي شهر رشت نيز در پاسخ به اعضاي شورا تاكيد كرد: هرچه كه شوراي شهر انجام داده، برمبناي قانون بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.028 seconds.